Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Idag, 16:27 0 kommentarer
Efter lite förseningar så är det äntligen dags att gjuta golvet på 100m. Man har nu armerat golvet och på måndag ska det fyllas med betong. Detta innebär att man inte kan skjuta på 100m en tid framöver tills golvet är färdighärdat och vi lyft in bänkar m.m. igen. Man får passa på att öva på lite längre håll just nu!
Skytte framför 100m hallen är generellt inte tillåten med gevär pga bullernivåerna vi måste följa.
Måndag den 29e är det totalt skjutstopp på hela B-banan eftersom man ska köra in med en betongbil på området och arbeta.
Tack alla för ert tålamod! Slutresultatet kommer vara värt allt besvär.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies